Apmokėjimas, prekių pristatymas ir grąžinimas

Apmokėjimas

Už prekes galima atsiskaityti šiais būdais:


  • Bankiniu pavedimu. Apmokėkite padarydami pavedimą į mūsų banko sąskaitą. Prašome įrašyti Jūsų užsakymo numerį kaip mokėjimo paskirtį. Užsakymas bus išsiųstas kai pavedimas pasieks mūsų banko sąskaitą.
  • Apmokėjimas grynaisiais arba kortele parduotuvėse Telšiuose.  Už prekes atsiskaitysite atvykę atsiimti prekių į parduotuvę. Atsiskaitymas galimas grynaisiais arba kortele. Atsiskaitant grynaisiais pasistenkite turėti tikslią sumą.


Prekių pristatymas

  • Prekės pristatomos Jūsų nurodytu adresu arba į pasirinktą Omniva paštomatą (prekes į Omniva atsiėmimo punktą pristatome tik jei užsakymo svoris neviršija 10 kg).
  • Pristatymo kaina visoje Lietuvoje 2,49 € (pristatymas Neringos savivaldybėje kainuoja 24,20 €) (negalioja perkant dovanų kuponą).
  • Perkant prekių už 40.00 € ir daugiau taikomas nemokamas prekių pristatymas Telšių mieste.
  • Prekės į paštomatą pristatomas per 1-2 darbo dienas.
  • Užsakymas laikomas gautu konkrečią dieną, jei jis padarytas ir apmokėjimas gautas iki tos dienos 12.00 val. Tuo atveju jei pasirenkamas atsiskaitymo būdas apmokėti už prekes atsiėmimo metu parduotuvėje Telšiuose, užsakymas laikomas gautu nuo jo padarymo.
  • Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta nėra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista ). Taip pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeistą iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės.
  • Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir  asortimentą.


Prekių grąžinimas

  • Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.vaiveta.lt el. parduotuvės administraciją per 48 valandas.
  • Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu +370 609 28447 arba el. paštu vaivetas@gmail.com.
  • Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.
  • Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu vaivetas@gmail.com  pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
  • Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
  • Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
  • Pinigai grąžinami per 2 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.